هر کسی شخصیتی دارد که در زندگی شیوه و اسلوب او را رقم می زند؛ تعدادی از ویژگی های شخصیتی  خودم را جهت ارتقا شخصیت خودم می نویسم.

1- معمولا در رابطه با افراد ترس از ناراحتی دیگران بیش از میل به رضایتشان برایم نقش آفرین است و بگونه ای رفتار می کنم تا دیگران آرامش خیالم را برهم نزنند.

2- در هنگام کار، و به هنگامی که به کار مسلط هستم بی مهابا و بدون ملاحظه دستور می دهم (و کاملا متفاوت با ویژگی شماره یک عمل می کنم. حتی گاهی سنگ دل می شوم.)

3- انسان صادقی هستم که اگر این صداقت با ت و کیاست کلام همراه نباشد برایم آسیب زاست.

4- میل و نیاز به تعریف و تمجید دیگران از خودم دارم و به همین خاطر هم هست که ویژگی شماره یک را دارا هستم و ترس از دلخوری دیگران بیشتر بخاطر ترس از عدم تمجید و تایید خودم است.

5- ضمن اینکه نیاز و وابستگی به تایید و تعریف دیگران از خودم دارم اما از لحاظ حمایتی مستقل هستم و نیازی به حمایت کسی ندارم.(کلا خوشم نمی آد کسی ازم حمایت کند.)

6- در نقش رهبری یک گروه بخاطر داشتن تایید افراد معمولا خودرای نیستم و حاضرم کار به شیوه افراد عضو گروه پیش برود. این ویژگی در مواردی که منجر به بروز آزادی عمل و خلاقیت افراد می گردد و حس مسئولیت افراد گروه را تقویت می کند ویژگی خوبی است اما به هنگامی که باعث سهل انگاری و زیر کار در رویی افراد گروه می شود ویژگی نامطلوبی است.

7- تحلیل گر خوبی هستم. و کار تحلیل را دوست دارم.

8- اغوا گری و طنازی ندارم بقول انگلیسی ها شخصیت fun ندارم.

9-تحریک پذیر هستم

10- دایره ارتباطات و دوستانم محدود است، معمولا اهل شکل دادن رابطه دوستی عمیق نیستم و روابط سطحی ام در مراحل اولیه پر جذبه است اما به مرور گویی فرد را رها می کنم.

11- درون گرا هستم. 

12- اگر کاری که انجام می دهم مرا غرق خودش کند از کار لذت می برم. مثل کار هایی نظیر نجاری، برنامه نویسی و غیره

13- سطح هیجانات ام به سادگی جابجا می شود.

14- اثر پذیری از کلام و نوشتجات دارم. گاهی از مطالب و کلام دیگران به شدت انرژی می گیرم و یا به شدت سطح انرژی ام افت می کند.

ویژگی ,افراد ,دیگران ,گروه ,ندارم ,کلام ,افراد گروه ,خودم دارم ,ویژگی شماره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

منهای صفر بک لینک طبیعی آکادمی زیبایی وبلاگ رسمی خلیل ابراهیمی گفت ولفت نیو نما - سایت سرگرمی تعمیرات بوش در نمایندگی مجاز بوش همیاران سلامت و تندرستی NaqibMemar