در چهار ماهی که گذشت نتوانستم هیچ کار مثبتی برای خودم انجام دهم. از لحاظ یادگیری به صفر رسیده ام و به دلیل وقت زیادی که در مغازه سپری می کنم از لحاظ روانی و عاطفی و انرژی ضعیف شده ام در یک کلام کارایی لازم را برای خودم و دیگران ندارم.

شاید شروع یک عادت مثل سحر خیزی و دنبال کردن چند برنامه صبح گاهی بتواند شارژ نگه ام دارد.

متن زیر یک صفحه از کتاب داستان انگیزشی باشگاهِ پنج صبحی ها است:

قانون شماره 1: اعتیاد به عوامل حواس پرتی به معنای پایان بهره وری خلاق شماست. امپراتوری سازان و تاریخ سازان قبل از طلوع آفتاب، یک ساعتی را در آرامش، ورای پیچیدگی دنیا، صرف خودشان می کنند تا خودشان را برای یک روز متعالی آماده سازند.

قانون شماره 2: بهانه باعث ایجاد نبوغ نمی شود. اینکه قبلا عادت سحر خیزی را در زندگی تان نگنجانده اید، بدین معنا نیست که حالا هم قادر به آغازش نباشید. توجیه و منطق خود را رها کنید و به یاد داشته باشید که ارتقای روزانه در موارد کوچک، اگر به طور مستمر انجام گیرد، به مرور زمان نتایج اثر گذار در بر خواهد داشت.

قانون شماره 3: تمام تغییرات در ابتدا، دشوار، در میانه راه، پر هرج و مرج و در انتها، زیبا هستند. تمام کارهایی که حالا برایتان راحت است، زمانی برایتان سخت بوده. با تمرین مداوم، بیدار شدن همراه خورشید به روال عادی جدید و خودکار زندگی شما تبدیل خواهد شد.

قانون شماره 4: برای دستیابی به نتایجی که پنج درصد افراد موفق دنیا کسب می کنند، باید آغاز به انجام کارهایی کنید که نود و پنج درصد مردم اراده ی انجامش را ندارند. وقتی این سبک زندگی را آغاز می کنید، اکثریت مردم شما را دیوانه خواهند خواند. به یاد داشته باشید که برچسب دیوانه خوردن بهای دستیابی به عظمت است.

قانوان شماره 5: هر وقت خواستید تسلیم شوید، ادامه دهید. همانا پیروزی عاشق تلاش بلاانقطاع است.

اگر 5 صبح بیدار شوم و این برایم یک عادت شود در طول عمرم ساعاتی بکر برایم ایجاد می شود به امید اینکه اراده ام قوی تر از شیرینی خواب کله صبح باشد.

شماره ,عادت ,زندگی ,انجام ,ایجاد ,قانون شماره ,داشته باشید ,برای خودم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نوین کابین سئو و طراحی سایت محبـــــگراف صورت معاملات فصلی جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران بهرام احتشام اوج گستران ارتباط میهن | ارائه انواع تجهیزات شبکه